راهنمای خرید ریمل
نوشته شده توسط : خوابالو

راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت

 

ریمل از رایج ترین لوازم آرایشی مخصوص چشم و از تاثیرگذارترین مواد آرایشی است زیرا با استفاده آسان که برای هرکسی مقدور است و می توانید در لحظه اثر آن را بر روی مژه های تان حس کنید.

 

 

در واقع ریمل چشم با ایجاد تغییر در حالت چشم و با جدا ساختن مژه ها از یکدیگر باعث زیبا و درشت تر به نظر رسیدن چشم های تان میشود ریمل ها در مدل های بلند و تقویت کننده مژه و حجم دهنده و ضخیم کننده در بازار عرضه می شوند.

 

در ادامه قصد داریم ضمن معرفی نکات مهم در خرید ریمل، راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت را به شما ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

 

 چگونه ریمل مناسب را انتخاب کنیم؟

 

در موقع خرید ریمل چشم باید علاوه بر مواد تشکیل دهنده ریمل مورد نظرتان به نوع برس آن نیز توجه کنید.

 

نوع برس تعیین کننده قسمتی است که ریمل روی مژه هایتان قرار می گیرد. برای مثال اگر حجیم و پر بودن مژه مدنظرتان است باید برسی را انتخاب کنید که پر بوده و ضخامت بیشتری داشته باشد.

 

ریمل های مختص فر کننده مژه ها از چوبی که دارای انحنا است برای بالا بردن مژه ها استفاده می کنند و برندهای مختلف برای این منظور چوبی صاف و نازک عرضه کرده اند که بی شباهت به شانه های چوبی نیست.

 

اگر می خواهید مژه ها را از یکدیگر جدا کنید باید برسی را انتخاب کنید که قسمت های خالی بیشتری در بین موهای برس مژه باشد.

 

اگر بلند شدن مژه ها مد نظر شماست علاوه بر موارد گفته شده باید به فرمول ترکیبات ریمل نیز توجه داشته باشید.

 

در این گونه ریمل ها ذراتی الیاف مانند نیز در داخل آن ها وجود دارد که به خرده مژه نیز معروف است و با چسبیدن به مژه ها باعث زیباتر به نظر رسیدن آن ها می شوند.

 

اگر خواستار حجم دادن به مژه های تان هستید باید این را بدانید که به دلیل داشتن ترکیبات استفاده شده مثل پلیمرهای سیلیکون و یا موم غلیظ تر به نظر می رسند و همین ویژگی باعث می شود تا مژه های تان پرتر و حجیم تر باشد.

 

برای پرتر به نظر رسیدن مژه های تان نیز بهتر است قبل استفاده از ریمل آن را تمیز کرده تا مواد اضافی در بین موهای برس از بین برود. در قسمت هایی که می خواهید پرتر به نظر برسد از مقدار بیشتری ریمل استفاده کنید و آن را چند بار به مژه های تان بزنید.

 

 

اگر مژه های فر می خواهید باید ریمل هایی را انتخاب کنید که در ترکیبات آن ها از پلیمر و رزین استفاده شده باشد چرا که این ترکیبات باعث حفظ موقتی فر مژه های تان می شود و برای فر تر شدن مژه های تان باید ریمل را تعداد دفعات بیشتری به قسمت ریشه های آن بزنید تا فرم بهتری بگیرد.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: